Vandaag: GRATIS verzending | Betaal achteraf met KLARNA

Retourbeleid

Terugbetalingsbeleid

Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met de ontvangen bestelling, neem dan contact met ons op. Bij petscloud.nl streven we ernaar om onze klanten 100% tevreden te stellen met het product dat ze bij ons hebben gekocht. Als je problemen ondervindt met de verzending of het product, en je bent gefrustreerd, neem dan contact met ons op via het onderstaande formulier en ons team zal je direct helpen.

Hier zijn enkele FAQ's met betrekking tot ons retourbeleid:

1. WAT IS DE RETOURTERMIJN?
Je kunt een product retourneren binnen 14 dagen nadat je deze van ons hebt ontvangen.

2. HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN GELD TERUGKRIJG?
Een volledige terugbetaling zal worden verstrekt aan de oorspronkelijke betaalmethode nadat we de producten hebben ontvangen, geïnspecteerd en bevestigd dat ze geen gebruikssporen hebben. Alle klanten moeten na het terugsturen van het pakket contact met ons opnemen en ons de traceerinformatie geven zodat wij de terugbetaling kunnen verwerken.
Let op: De meeste financiële instellingen hebben gemiddeld 3-5 werkdagen nodig om de terugbetaling te verwerken.

3. WAAROM ZIJN SOMMIGE VAN JULLIE
NIET RETOURNEERBAAR ALS ZE GEOPEND ZIJN?

Sommige van onze producten worden beschouwd als hygiënische producten. Wij nemen hygiëne en openbare veiligheid serieus en staan niet toe dat geopende artikelen worden geretourneerd voor de veiligheid van al onze klanten. Wij zijn niet de enige leverancier van hygiëneproducten die het niet toe staat om geopende artikelen uit deze branche te retourneren.


4. MOET IK BETALEN VOOR DE VERZENDING VAN MIJN RETOURZENDING?
Ja, alle klanten zijn zelf verantwoordelijk voor hun eigen verzendkosten voor retourzendingen. Wij raden je aan je retourzending met een traceeroptie te versturen, omdat wij geen verantwoordelijkheid kunnen nemen voor verloren retourzendingen.


5. KAN IK MIJN PRODUCT TERUGSTUREN ZONDER CONTACT MET JULLIE OP TE NEMEN?
Je moet contact met ons opnemen voordat je je retourzending verzendt, omdat het retouradres kan afwijken van het adres waar je bestelling oorspronkelijk vandaan kwam.


6. HOE KAN IK CONTACT MET JULLIE OPNEMEN?
U kunt contact met ons opnemen via e-mail op info@petscloud.nl of via het onderstaande formulier. Het PETS CLOUD team werkt zeven dagen per week, 24 uur per dag. Wij garanderen altijd een reactie binnen 24 uur en helpen je graag verder!


7. MIJN BESTELLING IS BESCHADIGD, WAT MOET IK DOEN?
Voor de snelste resolutie, voeg een foto bij die de slechte kwaliteit of het beschadigde gedeelte van het artikel aantoont. De meest optimale foto's bevinden zich op een vlakke ondergrond, waarbij de tag en de fout duidelijk worden weergegeven. Wij zullen deze informatie gebruiken om je te helpen met je bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.

8. IK HEB HET PAKKET GEWEIGERD BIJ DE LEVERING
Weigering van het pakket, zal er voor zorgen dat deze wordt teruggebracht naar het dichtstbijzijnde distributiecentrum van het transportbedrijf. Indien u het pakket niet binnen 2 weken ophaalt bij het postkantoor, dan zal het pakket worden geretourneerd naar ons. Wij zullen dan de financiële afhandelingskosten in uw rekening brengen (€4,95).

9. IK HEB DE ORIGINELE VERPAKKING NIET MEER, WAT NU?
Helaas kunnen wij geen retourzendingen aannemen waarvan de verpakking ontbreekt. Zonder originele verpakking kunnen wij retourzendingen niet meer verkopen. 


1000+ Tevreden klanten

Gratis verzending naar NL en BE

Wij beschermen jouw gegevens d.m.v. een SSL-beveiliging

Ons team beantwoordt alle vragen binnen 24 uur