Annuleringsvoorwaarden
U kunt uw recente aankoop binnen 15 minuten na het plaatsen van uw bestelling annuleren door ons rechtstreeks een e-mail te sturen. Na de periode van 15 minuten kunnen we helaas niet meer annuleren. Uw bestelling wordt opgeslagen in ons magazijnsysteem en klaargemaakt voor verzending.
Na 15 minuten is het te laat om de bestelling te annuleren en moet je ons retourproces volgen.
Artikelen retourneren
Al onze klanten zijn onderhevig aan verzendkosten voor retourzendingen die kunnen variëren.
Als u niet helemaal tevreden bent met uw aankoop, kunt u het (de) gekochte artikel(en) binnen 30 dagen na levering in hun originele staat retourneren. Na ontvangst van het artikel wordt het aankoopbedrag teruggestort.
Alle retouren dienen gemeld te worden bij de afdeling retouren op het volgende adres: info@petscloud.nl.
Retourzendingen die niet via onze klantenservice zijn aangemeld, worden NIET geaccepteerd.
Retouradres:
Naam contactpersoon: E-COM OPKOOPBEDRIJF
Adres Velperplein 23, 6811 AH Arnhem, Nederland
e-mail: info@petscloud.nl
Ik heb een defect artikel ontvangen
Als je een defect artikel hebt ontvangen, neem dan onmiddellijk contact op met ons ondersteuningsteam met de volgende informatie:
- Jouw bestellingsnummer
- Welk artikel is beschadigd
- Een beschrijving
- Fotografisch bewijs
Als uw pakket bij levering beschadigd is, neem dan fotografisch bewijsmateriaal en stuur het rechtstreeks naar de klantenservice.
Alle claims voor beschadigde pakketten die aankomen, moeten binnen 7 dagen na de leveringsdatum worden ingediend. Tenzij het bewijs van schade is geverifieerd door een lid van het ondersteuningsteam, kunnen we geen restitutie, krediet of vervanging verlenen.
Ik heb het verkeerde artikel ontvangen
In het onwaarschijnlijke geval dat u het verkeerde artikel heeft ontvangen, neem dan onmiddellijk contact op met ons ondersteuningsteam met de volgende informatie:
- Jouw bestellingsnummer
- De naam van het artikel dat u niet heeft ontvangen
- De naam van het item dat je hebt ontvangen
- Een foto van het artikel dat je hebt ontvangen
Aandelenbeurs
Je kunt je product helaas niet bij ons ruilen. Indien gewenst raden wij u aan om eerst het product te retourneren en daarna het juiste artikel opnieuw bij ons te bestellen.
Bestelling weigeren.
Wanneer u een bestelling weigert tijdens de bezorging, bent u verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren en verwerken van het artikel/de artikelen van uw bestelling. De kosten voor herbevoorrading zijn €15 per bestelling + de verzendkosten van DHL in Nederland of België van €7.30.
Als een artikel naar een afhaalpunt wordt gebracht nadat u niet thuis was en u het niet binnen de afgesproken tijd heeft opgehaald, wordt dit beschouwd als een afwijzing van een bestelling.