Pets Cloud☁️

Shop

Retourbeleid

Wij hanteren een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat u 30 dagen de tijd heeft na ontvangst van uw artikel om een retour aan te vragen. 

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met de labels en in de oorspronkelijke verpakking. U hebt ook het ontvangstbewijs of een bewijs van aankoop nodig.

Om een retourzending te starten, kunt u contact met ons opnemen via info@petscloud.nl. Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je een retourformulier en instructies over hoe en waar je je pakket naartoe kan sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retourzending aan te vragen, worden niet geaccepteerd.

U kunt voor vragen over retourzendingen altijd contact met ons opnemen via info@petscloud.nl

Beschadigingen en problemen
Inspecteer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel ontvangt, zodat wij het probleem kunnen beoordelen en het in orde kunnen maken.

Uitzonderingen/ niet-retourneerbare artikelen
Bepaalde soorten artikelen kunnen niet worden geretourneerd, zoals op maat gemaakte producten (zoals speciale bestellingen of gepersonaliseerde artikelen). Neem contact met ons op als u vragen of twijfels hebt over uw specifieke artikel.

Helaas kunnen we geen retourzendingen accepteren voor uitverkoopartikelen of cadeaubonnen.

Ruilen
De snelste manier om er zeker van te zijn dat u krijgt wat u wilt, is om het artikel dat u hebt te retourneren, en zodra de retournering is geaccepteerd, een aparte aankoop te doen voor het nieuwe artikel. 

Terugbetalingen
Wij zullen u op de hoogte stellen zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, en u laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt u automatisch terugbetaald via uw oorspronkelijke betalingsmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.

Annuleringsvoorwaarden
Je kunt je recentelijke aankoop binnen 15 minuten na het plaatsen van je bestelling annuleren door in ons direct een e-mail te sturen. Na de periode van 15 minuten kunnen we helaas niet meer annuleren. Uw bestelling wordt vastgezet in ons magazijnsysteem en wordt klaargemaakt voor verzending.  

Na 15 minuten is het te laat om de bestelling te annuleren en moet je ons retourproces volgen.

Retourneren van artikelen
Al onze klanten zijn onderhevig aan verzendkosten voor retourzendingen die kunnen variëren.

Als u niet helemaal tevreden bent met uw aankoop, kunt u het (de) gekochte artikel(en) binnen 30 dagen na levering in hun originele staat retourneren. Na ontvangst van het artikel wordt het aankoopbedrag teruggestort.

Alle retourzendingen moeten worden geregistreerd via onze klantenservice.

Ik heb een defect artikel ontvangen
Als u een defect artikel heeft ontvangen, neem dan onmiddellijk contact op met ons ondersteuningsteam met de volgende informatie:

  • Uw bestellingsnummer
  • Welk artikel is beschadigd
  • Een beschrijving
  • Fotografisch bewijs  

Als uw pakket bij levering is beschadigd, neem dan fotografisch bewijsmateriaal en stuur het rechtstreeks naar de klantenservice.  

Alle claims voor beschadigde pakketten die aankomen, moeten binnen 7 dagen na de leveringsdatum worden ingediend. Tenzij het bewijs van schade is geverifieerd door een lid van het ondersteuningsteam, kunnen we geen restitutie, tegoed of vervanging uitvoeren.

Ik heb het verkeerde artikel ontvangen
In het onwaarschijnlijke geval dat u het verkeerde artikel heeft ontvangen, neem dan onmiddellijk contact op met ons ondersteuningsteam met de volgende informatie:  

  • Uw bestellingsnummer
  • De naam van het artikel dat u niet heeft ontvangen
  • De naam van het item dat je hebt ontvangen
  • Een foto van het artikel dat u heeft ontvangen

Ruilen
Helaas kunt u uw product bij ons niet ruilen. Indien gewenst, adviseren wij het product eerst te retourneren en daarna het juiste artikel opnieuw bij ons te bestellen.

Bestelling weigeren.
Bij het weigeren van een bestelling tijdens de levering, zullen de kosten van de retourzending en de verwerking van de item(s) van uw bestelling voor uw rekening zijn. De kosten voor de herbevoorrading zijn €15 per order + de verzendkosten van DHL in Nederland of België van €7,30.  

Indien een artikel naar een ophaalpunt wordt gebracht nadat u niet thuis was en u deze niet binnen het afgesproken tijdsbestek heeft opgehaald, wordt dit gezien als een bestelling weigeren.

0
    0
    Jouw winkelwagen
    Uw winkelwagen is leegKeer terug naar de winkel